2012. május 13., vasárnap

CukiAkadémia

Nem emlékszem már sajnos, hogy hogyan jött szembe (nyilván a facebookon :) a Déryné bisztró CukiAkadémiája. Mindenesetre sikerült bejelentkeznünk (pontosabban bejelentenem a nagyfiamat) a hétvégi alkalomra. Egy alkalom röviden arról szól, hogy a gyerekek a cukrászokkal együtt készítenek el egy-egy süteményt. Az alkalmak nem épülnek egymásra, két korosztályba csoportosítják a gyerekeket, a program másfél órás, szigorúan szülők nélkül (szerintem teljesen baráti áron).

Oda is érkeztünk, sajnos kis barátot ezúttal nem sikerült beszerveznünk, úgyhogy kicsit tartottam tőle, hogy Olivér mit szól a helyzethez, de rendes iskolás gyerekként szépen elköszönt, beállt a sorba és ment Brigittával a műhelybe. Innentől én 1,5 órán át lófráltam, majd visszamentem a Bisztróba. Hamarosan jött is az én édes nagyfiam, elképesztő büszkeséggel és izgatottsággal az arcán, kezében a papírtálcával, rajta egy fantasztikusan kinéző süteménnyel. Én csak néztem...ő meg csak mosolygott, és az első kérdése az volt, hogy "Ugye Anya, jövünk még?" :).

Íme a narancsos-mascarponés répatorta, marcipán répával, mandulaforgáccsal.
Azt már csak bónuszként írnám, hogy nagyon-nagyon finom volt a torta.
Olivér elmesélése alapján mindent ők csináltak, a tésztát, a krémet, a marcipán formázást. Mindezt 1,5 óra alatt. Le a kalappal.
Még este is így feküdt le: "Anya, és szagoltunk igazi vaníliát! Elég büdös volt..." :))

Így kell ezt szerintem. Ősszel visszatérünk. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...