2011. december 23., péntek

Csokis-narancsos keksz - Karácsonyi előkészületek II.

Karácsonyi előkészületből akad persze bőven, lejegyezni már kevesebb az idő. :)

Keksz is készült, naná, többféle is, idei új kedvencem Csakapuffintól a narancsos-csokis keksz.

Csoki és narancs és keksz - őszintén szólva nekem ez mindig jöhet. Ez a keksz is nagyon gyorsan elkészíthető (persze az egyórányi pihenéstől eltekintve). Én feleztem a cukormennyiséget, vanília-aroma helyett vaníliáscukrot használtam és simán dupláztam a csokit. :) Ha már csokis, legyen csokis. :)

Nagyon finom és nagyon gyorsan elfogy. Idén ez (is) került a tanítónénik karácsonyi ajándék-csomagjába.


Minden olvasómnak békés, nyugodt ünnepeket kívánok! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...