2012. február 6., hétfő

Iskolabál

Szombaton bál volt az iskolában. Kicsit kattogtam rajta, majd beláttam, hogy ez egy kiváló lehetőség a Tanoda helyi megerősítésére, úgyhogy felajánlottam egy kis delikát csomagot és egy dietetikai tanácsadás kupont a tombola nyeremények sorába. :)

A csomag tartalma lett végül (fontos volt, hogy azért ne kelljen sokat dolgozni rajta, mivel időben nem állok jól, fontos volt, hogy sk legyen mindegyik és fontos volt, hogy ne legyen romlandó, mivel két nappal előbb bevittem az iskolába):

- Narancslekvár
- Lilahagymalekvár
- Eper-bodza lekvár (még a nyáron készítettem)
- Zabpelyhes keksz (Manókonyhából)
- Csokis keksz (kicsit átdolgozva). 

Remélem ízleni fog a nyertesnek és izgatottan várom a kupon nyertesének jelentkezését. :)





1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...