2012. március 27., kedd

Érdekességek

Visszacsipegetek ide egy kicsit a facebook-oldalamról, megtörve a tavaszi fogyókúra-téma hegemóniáját. Áh, azt mondjuk úgy sem sikerül. :)

Először is találtam egy ilyen remek oldalt: Diabetic Living. A címtől eltérően messzemenőleg ajánlom mindenkinek, a nem cukorbetegséggel élőknek is. Receptek, információ, helyes kis slide-showkba rendezve, lényegretörően, tápanyagtartalommal, mindennapi gyakorlati tippekkel.

Cikk a hazai élelmiszerpazarlásról (nagyon fontos téma!): Milliárdok a kukában, így pazarolja az ételt Magyarország. És a cikkhez kapcsolódóan a Magyar Élelmiszerbank Egyesület Esélyt az Ételnek! oldala. Nem elsősorban dietetikai kérdés persze, de kapcsolódóan háztartás-vezetés, ökológia, több odafigyelés. Szerintem nagyon fontos tudomány, jó lenne, ha minden fiatal (és persze idősebb is) elsajátítaná.  Olvassuk át alaposan az oldalt, elgondolkodtató. Sok-sok praktikus gyakorlati tanáccsal.
Ne pazaroljunk.

Szösszenet gyermek egészséges-táplálkozás témában a nőstények.com-on: Ezt eszed, mert én azt mondtam. Visszacseng a válogatós gyerek posztomra és a zöldségelősre.

Háztartástan rovat indult a NoSalty-n. Egyszerű, lényegretörő, allűr-mentes. Esküszöm imádnám, ha lenne ilyen óra a tanrendben.

Talán itt még nem ajánlottam a Ködpiszkáló blogot, szerintem nagyon rendben van és nekem a stílus is bejön. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...