2012. március 5., hétfő

Mai kaland

Ma államvizsgázni mentem, egy három körös menet első körére. Ez volt a bemelegítés, a motivációs jó jegy. Jó lett, megvan. :)


Mindenesetre korán be kellett mennem a városba, gyomrom elég kicsi volt, úgyhogy itthon nem reggeliztem. Bent már gondoltam, hogy vennem kellene egy szendvicset, lementem az egyetemi büfébe, ahol fél 8-kor hatalmas rántottás meg rántott husis meg kilógó sonkás, tarjás szendvicsek vártak, nem kértem. Kinéztem a két környéki kisboltba, ahol hatalmas kakaóscsigák, sajtos corissantnak nevezett nemtudommik, lapos, pizza szerű lepények, óriás, fej-méretű csokimázas sütemények tekintettek vissza rám, meg a lilahagymás körözöttes és tarjás szendvicsek. Csak álltam és néztem és arra gondoltam, hogy biztos azért vannak ezek itt, mert elfogynak, mert bizony megveszik és megeszik őket. Itt van ugye az egyetemi épület és egy középiskola is. Hát, nem  igazán tetszett, amit láttam. :)


Vizsga után még kolbászoltam a városban, úgy alakult, hogy az ebédemet a Hummus Bar Hollán E. utcai egységében költöttem el, egy szuper kis pita-szendvics (nagyon sok friss zöldséggel), némi falafel és (egészen elképesztően pezsgő ízű) olajbogyó kíséretében. Amúgy is imádom a friss zöldséges salátákat, de biztos elvonásom is volt a tél miatt, annyira jól esett beleharapni a ropogós zöldséges szendvicsbe és beszívni az illatokat, hogy huhh. Vissza fogok térni, ajánlom mindenkinek. Ráadásul a belépő vendéget egy kis pohár forró teával fogadják, az is nagyon jólesett.


Hazafelé a Sparban vásároltam, többek között olyan isteni ropogós kisbagettet, hogy ihajj, még a kenyérhéjat nem igazán kultiváló fiaim is örömmel ropogtatták (a nagyobbik még a foghiányos-mozgó fogas-teljesen ki nem nőtt fogas fogsorával is bevállalta).

7 megjegyzés:

  1. a leves.-t a vámházkörúton próbáltad már? tökéletes sétálós kaja, egy gazdag leves és egy pont elég fél bagett meleszendvics 790,- ft-ért, jó is, egészséges is, olcsó is. teszteld.

    VálaszTörlés
  2. Még nem próbáltam, de már én is hallottam jókat róla! A levest meg imádom mindig. :) Legközelebb majd igyekszem nem elfelejteni. :)

    VálaszTörlés
  3. Tegnap a tvpaprikán megnéztem Jamie új sorozatának első részét. Gyerekétkeztetés az USA-ban.Ezután a bejegyzés után, ha megnéznéd, nem elgondolkodnál, hanem sírnál. Ez még több erőt adna, hogy azzal foglalkozz, amit elkezdtél.

    VálaszTörlés
  4. Detti - hát, ezt pont még nem láttam, de nekem már a brit Food Revolution is durva volt. Ezért is gondolok arra, amikor az itteni anyukák panaszkodnak a menzai kosztra, hogy nem is tudják milyen jó dolguk van a gyerekeknek. nem mintha nem lenne a hazai helyzeten mit javítani, de elképesztő mélységek vannak. Meg fogom nézni az amerikait is, ha lesz rá időm.

    VálaszTörlés
  5. Detti - nagyon haragszom rád, tanulás helyett elkezdtem nézni :) Én JO függő vagyok :) ez most sem csökkent :) Nagyon kemény...

    VálaszTörlés
  6. Ugye??????????? Én teljesen kiakadtam. Nálunk ehhez képest Kánaán!

    VálaszTörlés
  7. Detti - ezt mondtam neked pont tavaly, ezért imádom én JO-t. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...