2012. január 2., hétfő

Új Év



Boldog Új Évet kívánok minden lelkes Babérlevél-olvasónak! :)



Az Új Év általában a fogadalmak ideje - ezek a fogadalmak gyakran kapcsolódnak táplálkozási szokásainkhoz, életmódunkhoz. 

Én fogadalmakat nem igazán szoktam tenni, idénre inkább az az elhatározás érett be, hogy szeretnék minél több zöldség-alapú, a hagyományos magyar konyhától kicsit elrugaszkodó ételt megismerni, elkészíteni. Eddig is szerettem a zöldségeket, de az utóbbi időben egyre inkább lenyűgöznek változatosságukkal, egyszerű elkészítési lehetőségeikkel, színűkkel, ízeikkel.

Délelőtt már elkészítettem egy adag padlizsánkrémet (sok-sok évvel ezelőtt készítettem el életem első padlizsánkrémét, ami teljes kudarc volt :), a desszert.eu padlizsánkrém receptje azonban működik, mindenkinek csak ajánlhatom. Persze ahány ház, annyi padlizsánkrém, érdemes próbálgatni, saját ízlésünknek megfelelően alakítani. Én pirítósra kenve, paradicsommal szeretem a legjobban.

A padlizsán is kedvenc zöldségeim közé tartozik, készítem töltve vagy rakott padlizsánként, paradicsomos sült padlizsánként, tésztákhoz tejszínes vagy paradicsomos mártás részeként, meleg salátákba.


Bővebben a padlizsánról az Új Diéta c. folyóirat 10 dolog, amit a padlizsánról tudni érdemes c. cikkében olvashattok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...