2012. április 9., hétfő

Húsvét 2012.

Majdnem lemaradok róla, de mégsem még így a délutánban. :)
Nálunk is Húsvét volt, családi jövés-menés kapcsán sonka-kalács-tojás szombat este vacsorára, tegnap nagyszülőknél tartottak jól minket, ma kb. örülünk, hogy élünk. :)

Kalács receptem barátnőmtől, elronthatatlan, ha valakinek még nincs meg A tuti recept, akkor ezt nagyon szívesen ajánlom. Gyakran készítem, kenyérsütő gép nélkül, háztartási kisgéppel keverve-dagasztva, meleg helyen kelesztve. A hatos fonás már kisujjból megy és mindig gyönyörű a végeredmény. :)






3 megjegyzés:

  1. ezermillió bocsánat, de sajnos a link csak a regisztráltaknak működik, úgyhogy rakd csak be a receptet, hadd terjedjen (ugyan nem az enyém, én is csak kaptam valakitől, ő meg valaki mástól, de így szép a virtuális földgömb :)))

    VálaszTörlés
  2. Biztos vagy te ebben? Én anélkül is látom, hogy be lennék lépve. Nem úgy volt, hogy a Konyha részed az public?

    De szívesen be is másolom.:)

    VálaszTörlés
  3. ha nem úgy van, akkor szuper, akkor rosszul tudtam. nem szándékosan nem public, csak így alakult, úgy emlékeztem.
    vagy még az is lehet, hogy egyszer linkelni akartam és megmódosítottam, csak már elfelejtettem. :)

    de az a lényeg, hogy ha működik, akkor tök jó!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...